Commercial

veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig bestellen via onze website of door te bellen naar 0611078559. Zorg ervoor dat je voor 00:00 je bestelling plaatst als je het de volgende dag wilt ontvangen.

Op welke tijden bezorgen jullie?

Bezorging in jouw regio vindt plaats tussen 16:00 en 21:00 uur. Na je bestelling ontvang je per e-mail een tijdvak van 1 uur.

Woon je buiten onze lokale bezorgregio? Dan bezorgen we je maaltijden via Trunkrs met avondlevering, inclusief track & trace.

In welke regio bezorgen jullie?

Lokaal bezorgen we in de omgeving van Groningen, binnen de postcodegebieden 93, 97 en 98. Dit gebeurt tussen 16:00 en 21:00 uur. Na je bestelling ontvang je per e-mail een tijdvak van 1 uur.

Landelijk bezorgen we via Trunkrs met avondlevering en track & trace. Je ontvangt op de dag van bezorging een tijdvak van 1 uur waarin je bestelling wordt geleverd.

Hoe lang kan ik de maaltijden bewaren?

Onze maaltijden worden vers bereid en zijn bedoeld om direct gegeten te worden. Mocht je toch later willen eten, dan kun je de maaltijd tot 2 dagen in de koelkast bewaren en eenvoudig opwarmen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Als je niet thuis bent op het afgesproken tijdstip, proberen we je te bereiken. Indien mogelijk kunnen we de maaltijd bij de buren afleveren of op een afgesproken plek achterlaten.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kunt je bestelling wijzigen of annuleren door ons telefonisch te bereiken op 0611078559, uiterlijk voor 00:00 op de dag vóór levering.